Valuta:


Verzenden & retouren

Shipping Information Delivery
De levering informatie omvat volledige naam, juiste adres, e-mailadres, postcode en telefoonnummer. Als de beide adres of telefoonnummer niet juist is, zult u niet de items te ontvangen, ben je verantwoordelijk voor het verloren zal zijn.

Verzending methoden en lasten
Verzending van uw aankopen op tijd is erg belangrijk voor ons. Om ervoor te zorgen dat u uw aankopen ontvangt zo spoedig mogelijk, de items zal vooral worden geleverd door DHL of EMS. We zijn blij dat de internationale scheepvaart te bieden aan de meeste plaatsen in de wereld.

Proces tijd van uw bestelling
Alle items worden verzonden binnen 1-2 werkdag na uw bestelling, onder voorbehoud van verificatie betaling. Na verzending, ontvangt u een bevestiging van verzending e-mail met de drager te ontvangen en bestel het bijhouden van informatie.

Let op: Alle bestellingen worden verwerkt en geleverd van maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen. We zijn niet verantwoordelijk voor onverwachte vertragingen, zoals vakantie of onjuiste adressen. En we raden dat iemand beschikbaar is om het pakket te accepteren. Als u niet in staat om te tekenen voor de levering thuis raden we het hebben van pakketten verzonden naar uw werkplek.

Volg uw bestelling
Als de bestelling is verzonden, zullen wij u e-mail de tracking code en een automatische website in 48-72 uur waarin u de items online kunt controleren. U kunt uw bestelling ook op de pagina Mijn account te volgen.

Tracking-nummer te controleren op:
EMS website: http://www.ems.com.cn/english.html
DHL website: http://www.dhl.com/en.html
Houd er rekening mee dat we alleen maar uw bestelling schip door POSTCODE adres, en postbusnummers of soortgelijke adressen zijn niet beschikbaar voor de scheepvaart.

Levertijd
De levertijd is afhankelijk van waar u zich bevindt en of het product dat u besteld op voorraad is. Normaal gesproken zal je de items binnen 3-5 werkdagen nadat u klaar bent met het plaatsen van de bestelling. Gelieve op elk moment aandacht te besteden aan uw account. Als u niet uw bestelling ontvangen in 10 dagen, contact opnemen met de plaatselijke postkantoor A.S.A.P. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice; we zullen alles in het werk om te dienen met jou te maken.

Teken voor de levering
Een handtekening is vereist voor uw levering. Maar als je niet beschikbaar zijn, kunt u een van uw gezinsleden te vragen om te helpen om te tekenen voor het pakket. Als u en uw familieleden niet beschikbaar zijn, zullen ze het pakket terug te nemen en te sturen van de bestelling de volgende dag.

Terug